poniedziałek, 9 września 2013

Turkus

Nie wiem jak Wy, ale ja raz na jakiś czas odczuwam niepohamowaną potrzebę zmian w wystroju wnętrza. Z reguły wiąże się to z nową aranżacją pomieszczeń lub nadawanie im zupełnie odmiennego charakteru poprzez dodatki.

Taka właśnie sytuacja miała miejsce wiosną tego roku.
Pewnej soboty odczułam potrzebę rozjaśnienia pokoju dziennego. Po kilku chwilach namysłu doszłam do wniosku, że turkusowe dodatki będą idealnym rozwiązaniem.
Nie myśląc wiele zapakowałam się do autka i pojechałam na zakupy:)

W Ikea zdecydowałam się za zakup dywanu Gislev z krótkim włosiem. Na żywo prezentował się jeszcze lepiej niż w katalogu. Muszę przyznać, że w przypadku tego zakupy skusił mnie nie tylko kolor i wzór czy faktura, ale także cena.

Katalog Ikea 2013
Podkładka Home&You

Dywan Gislev Ikea
Następnie zdecydowałam się na zakup dwóch poduszek w nieco innym odcieniu turkusu. Wykonane są z dwukolorowego pluszu. Jedna strona jest gładka. Druga natomiast swoją fakturą przypomina sztruks. Poduszki świetnie współgrają z szarością kanapy nadając jej weselszy charakter.

Poduszki Home&You

Poduszki Home&You
Kolejnym zakupem dopełniającym całość aranżacji była latarenka z Ikea oraz jajka symbol budzącego się życia z Flo. Jak widać na załączonych zdjęciach turkus jest motywem przewodnim. Każdy element jest jednak w innym odcieniu tego koloru.

Dodatkowo dokupiłam jeszcze dwie turkusowe podkładki wykonane z bardzo miękkiej, a co za tym idzie plastycznej gumy. Można rozkładać je symetrycznie lub pod dowolnym kontem w zależności od potrzeb i nastoju.

Latarenka Ikea
Jaja Flo
Ostatnimi czasy dokupiłam jeszcze kocyk, którym mam zamiar okrywać się w nadchodzące jesienne wieczory.

pozdrawiam


1 komentarz: