wtorek, 10 września 2013

Idealny przyjaciel na jesienną słotę

Poniedziałkowy poranek powitał mnie nie tylko niską temperaturą, ale również pochmurnym niebem. Niestety nadejście jesieni jest coraz bardziej odczuwalne.

Postanowiłam jednak nie dać za wygraną jesiennej słocie. Wychodząc z domu zdecydowałam się na założenie beżowego klasycznego trenczu oraz letnich, ażurowych kozaczków.

Trencz Zara
Trencz to absolutne must have. Doskonale sprawdza się zarówno wiosną jak i w chłodniejsze letnie oraz jesienne dni. Klasyczny krój nie ogranicza. Wręcz przeciwnie pozwala na tworzenie co i rusz nowych stylizacji.

Kozaki Zara
Jeansy Mango
Kozaki od Zary towarzyszą mi od ubiegłego roku. Podobnie jak trencz nadają się praktycznie do każdej stylizacji. Śmiało można nosić je zarówno do jeansów jak i szortów czy spódnic. Okrągłe noski i 2 cm obcasik powodują, że buty są bardzo wygodne. Kozaki uszyto z miękkiego zamszu. Aby ułatwić zakładanie buty zostały wyposażone w zamek umiejscowiony z tyłu miękkiej cholewki.

Kozaki Zara

Kozaki Zara
Całość stroju dopełniła brązowa torba od Wittchen. Z przodu znajduje się ażurowy wzór bardzo zbliżony do tego znajdującego się na cholewce kozaków.
Długość ramiączek pozwala na noszenie torebki wedle upodobań czyli albo na ramieniu albo w ręce.

Torba Wittchen


Powyższy zestaw sprawdził się idealnie w pogodowych zmaganiach. Coś mi mówi, że będzie często mi towarzyszył.

pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz