piątek, 20 września 2013

Dzikie wzory

Od zawsze lubiłam zwierzęce desenie:) I pewnie dlatego bardzo ucieszył mnie fakt, że tegorocznej jesieni wszystkie cętki, panterki oraz imitacje skóry aligatora będą nadal modne :)

Harper's Bazaar nr 07
W tym tygodniu udało mi się upolować sukienkę w cętki. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu gdyż od dłuższego czasu poszukiwałam czegoś co ma długość do kolana i długi rękaw. Nie wiem dlaczego ostatnimi czasy zapanowała dziwna moda na sukienki z rękawem 3/4. Moim zdaniem jest to niepraktyczne i wymaga zestawiania sukienki z marynarką lub sweterkiem. Dlatego bardzo ucieszył mnie fakt, że sukienka którą udało mi się wyszukać w TK Maxx ma długi rękaw.

Jak widać moja cętkowana kreacja ma bardzo dopasowany krój. W talii znajduję się finezyjne marszczenie maskujące niedoskonałości sylwetki.

Sukienka TK Maxx

Zakupiłam także dużą torbę wykonaną z tworzywa imitującego skórę aligatora.
Jest ona jednokomorowa, ale posiada wszelkiego rodzaju kieszonki i przegródki umożliwiające zapanowanie nad porządkiem w jej wnętrzu. Torba dostępna jest w kolorach granatu, koniaku lub grafitu.

Jak widać wybrałam to ostatnie zestawienie kolorystyczne:)

Torba Parfois
Poniżej zamieszczam zdjęcia posiadanych już rzeczy, które świetnie wpasowały się zarówno w treść posta jak i panujący trend;)
Sweter Mango

Okulary Giorgio Armani
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz