środa, 11 września 2013

Moje stopy lubią to :)

W trosce o komfort i  ciepło swoich stóp wybrałam się po skarpetki do Calzedonia.
Muszę przyznać, że jestem wielbicielką ich wyrobów odkąd tylko sięgnę pamięcią. Szeroki asortyment z zakresu:

  • stopek
  • skarpetek
  • podkolanówek
  • zakolanówek
  • rajstop
  • pończoch
  • getrów 
powoduje, że zakupy u nich nie są dla mnie łatwe ;) ale za to z całą pewnością bardzo przyjemne. Duży wybór to jedno, ale możliwość dokonywania zakupów w pakietach to dodatkowe ułatwienie lub komplikacja sytuacji :)

Ponieważ jest coraz chłodniej zdecydowałam się na zakup 5 par skarpetek z kolekcji dziecięcej. Rozmiar mojej stopy umożliwił mi dokonanie zakupy na korzystniejszych warunkach oraz zdecydowanie większy wybór niż w przypadku kolekcji damskiej.

Moim zdaniem wyroby Calzedonia są bardzo wysokiej jakości. Dotyczy to zarówno ażurowych pończoch i rajstop, jak i bawełnianych skarpetek. To pewnie dlatego tak często wracam do nich po zakupy.

Na zdjęciach widać trzy pary. Dwie pozostałe są koloru białego i będą towarzyszyć mi na siłowni:) 

Poniżej zamieszczam efekt wczorajszych zakupów:

Skarpetki Calzedonia Kids
Poniżej widać beżowe skarpetki w nieco ciemniejsze kropeczki. W tylni ściągacz skarpetek dodatkowo wszystko urocze bordowe serduszko:). Calzedonia zawsze oferowała szeroki wybór wzorów i dbałość o detale.

Skarpetki Calzedonia Kids
"Pasiaki" utrzymane w tonacji beżowo-fioletowej świetnie zgrają się z kolorami moich jesiennych swetrów.

Skarpetki Calzedonia Kids
Buraczkowe skarpetki mają palce oraz ściągacze kolorze Baby Pink. Całość wzbogacono o kokardkę w kolorze śródstopia. Moim skromnym zdaniem nadaje im bardzo dziewczęcego charakteru.

Skarpetki Calzedonia Kids
pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz