środa, 4 września 2013

Be my lilou

Moja przygoda z Lilou rozpoczęła się kilka lat temu :) Przez ten czas stałam się istną fanką, ale bez popadania w paranoję ;)




Jak widać na wyżej załączonych zdjęciach jestem szczęśliwą posiadaczką kliku bransoletek tej marki. Niestety po pierwszej pozostał mi już tylko woreczek i wspomnienia :(

Bardzo podoba mi się idea tego projektu. Żyjemy w dobie sieciówek przez co bardzo często zdarza się, że mamy identyczne kreacje i dodatki. Dzięki Lilou każda z nas może się wyróżnić, gdyż biżuteria tej marki pozwala na jej personalizację. I nawet jeśli ktoś wybierze ten sam wzór medalika i ten sam kolor sznureczka to grawer zawsze będzie inny. Dedykowany tylko nam:)

W swojej kolekcji posiadam bransoletki:
  •  na sznureczku 





  • na gumce



  • na skórzanym paseczku



Wedle humoru i upodobań mogę nosić je razem lub osobno.
Każda z nich ma dla mnie ogromnie znaczenie i wiąże się z miłymi wspomnieniami.

pozdrawiam

1 komentarz: