wtorek, 18 lutego 2014

Something old something new

W naszych sklepach na dobre zagosciły już wiosenne kolekcje. Kuszące żywymi kolorami i wzorami.

W ramach ożywiania i wzbogacania mojej szafy wybrałam się na małe zakupy. Chodziło mi o dokonanie zakupu jakiegoś swetra, który mogłabym nosić zarówno teraz jak i w zestawieniu z rzeczami zakupionymi na wyprzedażach.
Moim łupem padł sweter od Zary.

Sweter Zara

Sweter Zara

Intensywny cytrynowy kolor jak najbardziej kojarzy mi się z nadchodzącą wiosną.

Sweter ma fason oversize. Świetnie komponuje się zarówno z rurkami jak i spoadniami typu boyfriend. Okrągłe wykończenie dekoltu pozwala na noszenie dodatków w postaci husty, apaszeki czy też naszyjnika.

Fakt, że sweter jest jednokolorowy powoduje, że swobodnie można zestawiać go z wrzorzystymi lub gładkimi dołem.

Wiosną chętnie połącze go ze spodniami zakupionymi na wyprzedażach. A tym czasem noszę go w towarzystwie granatwych, jeansowych rurek i brązowych oficerek.

Białe spodnie Zara
Kwieciste spodnie Zara

Pozdrawiam :)

2 komentarze: